.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منافقین جنایتکارانی آواره هستند

شمال نيوز: عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه گروهک تروریستی منافقین آلت دست آمریکا شده است، گفت: افرادی که دستشان به خون هزاران شهروند ایرانی آلوده شده نمی توانند اشاعه گر حقوق بشر باشند.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت وگو با خانه ملت، درباره ثبت گروهک منافقین به عنوان یک لابی رسمی در آمریکا، توضیح داد: افرادی که دستشان به خون هزاران شهروند ایرانی آلوده شده نمی توانند مدعی رعایت حقوق بشر باشند.

 نماینده مردم آمل ولاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی که ازگروهک منافقین حمایت می کنند، مهره های سوخته هستند، تصریح کرد: افراد شاخص و تاثیرگذار در سیاست های کاخ سفید هیچگاه به طوررسمی از گروهک تروریستی منافقین حمایت نکرده و انتخاب رابرت توریچلی سناتور سابق جمهوری خواه به عنوان بازی کننده نقش لابی گر این گروهک تروریستی در دولت آمریکا نیز به همین دلیل است.

وی با تاکید براینکه خارج شدن گروهک تروریستی منافقین از لیست سیاه برنامه ای از پیش تعیین شده بود، ادامه داد: مقامات واشنگتن با خارج کردن نام این گروهک تروریستی از لیست سیاه از یک سو به دنبال احیا این گروهک در حال زوال بودند و ازسوی دیگر سعی دارند با ثبت این گروهک تروریستی به عنوان لابی رسمی، اهرم فشاری را ضد ایران ایجاد کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: غرب با آلت دست قرار دادن گروهک تروریستی منافقین سعی دارد به هر طریق ممکن به نظام جمهوری اسلامی و بدنه انقلاب ضربه وارد کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه گروهک تروریستی منافقین هرگز نمی تواند داعیه دار و مروج دموکراسی باشد، توضیح داد: حافظه تاریخی ملت ایران هیچگاه ترورهای وحشیانه و جنایت گروهک تروریستی منافقین را از یاد نخواهد برد.

در پی خروج گروهک منافقین از لیست تروریستی آمریکا، اینک خبر می رسد که این گروهک به عنوان یک گروه لابی رسمی در این کشور به ثبت رسیده است. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.